تقویم دوره های آموزشی تیر و مرداد سال97
تقویم دوره های آموزشی تیر و مرداد سال97
ردیف |
عنوان پودمان / دوره |
مدت دوره (ساعت) |
شهریه ( به ریال ) |
نوع دوره و مخاطبان |
هدف دوره |
سرفصل دوره |
1 |
سازماندهی(چگونگی استقرار ساختارهای سازمانی) |
4 |
480.000 |
بهبود مدیریت ویژه مدیران |
ارتقاء دانش و مهارت فراگیران در زمینه سازماندهی و استقرارساختارهای سازمانی |
-تعاریف، مفاهیم و فرآیند سازمانی -انواع محتلف ساختار و الگوهای سازمانی -سازماندهی در عمل (هماهنگی،تقسیم کار،تفویض امور و برقراری ارتباطات سازمانی) |
2 |
مدیریت عملکرد |
9 |
1.080.000 |
بهبود مدیریت ویژه مدیران |
آشنایی فراگیران با اصول و فنون مدیریت عملکرد |
-تعریف مدیریت عملکرد، مفاهیم، فلسفه و فرآیند آن -نقش مدیریت عملکرد بر رفتار سازمانی -شیوه های مختلف مدیریت عملکرد -اهداف سیستم مدیریت عملکرد |
3 |
اقتصاد مقاومتی (2) |
8 |
960.000 |
بهبود مدیریت ویژه مدیران |
تسری گفتمان و ادبیات واحد بر اساس مؤلفه های اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از قرائت های مختلف و ایجاد همسویی و اتفاق نظر در جهت تحقق این سیاست ها |
-تبیین اهداف قدرت ملی در ایران و مطالعه تطبیقی آن -اقتصادمقاومتی گامی موثر در تحقق قدرت ملی -مبانی و مفاهیم سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی -تشریح 24 بند اقتصادمقاومتی -تبیین الزامات و راهبردهای تحقق اقتصاد مقاومتی -مطالعه تحقق اسناد توسعه در کشورهای مختلف -تبیین ساختار و مؤلفه های اقتصاد مقاومتی |
4 |
حسابداری دولتی اعتبارات هزینه |
12 |
720.000 |
شغلی ویژه شاغلین رشته های شغلی حسابدار، ذیحساب، حسابرس |
فراگیران در پایان دوره قادرند کلیه عملیات حسابداری مستقل عمومی و حسابهای مستقل درآمد اختصاصی را انجام دهند. |
- کلیات -موازین و استانداردهای حسابداری دولتی -روشهای متداول حسابداری دولتی -مفاهیم وجوه مستقل ،حساب مستقل و گروه حساب مستقل -گروه حساب مستقل بودجه ای -گروه حساب مستقل دریافتها و پرداختها -گروه حساب مستقل وجوه بازنشستگان ووظیفه بگیران ثبت عملیات درآمدهای اختصاصی و عمومی و خانه های سازمانی -حساب مستقل سایر منابع اعتبارات هزینه -اوراق بهادار -آشنایی با فرمها ،دفاتر و گزارشات |
ردیف |
عنوان پودمان / دوره |
مدت دوره (ساعت) |
شهریه ( به ریال ) |
نوع دوره و مخاطبان |
هدف دوره |
سرفصل دوره |
5 |
حسابرسی مالیاتی |
34 |
2.040.000 |
شغلی ویژه شاغلین رشته های شغلی حسابدار، ذیحساب، حسابرس، مسئول خدمات مالی |
آشنایی با مهارتها، استانداردها، اصول و رویه های شناخته شده حسابرسی مالیاتی با توجه به دامنه و حجم فعالیت و حدود مدارک در فرآیند رسیدگی |
- مفاهیم تحول ( نوسازی یا مدرنیزاسیون ، توسعه و تغییر) - حسابرسی عمومی - حسابرسی مالیاتی - حسابرسی مالیاتی شرکتها و موسسات پیمانکاری - سایر قراردادها - طریقه تعیین درآمد مسئول مالیات از طریق رسیدگی به دفاتر - حسابرسی صورتجلسات عملکرد - حسابرسی حساب سود و زیان (هزینه ها) - حسابرسی ترازنامه - حسابرسی شرکتهای خارجی و ثبت نمایندگیهای آنها در ایران - سود درآمدهایی که مشمول مالیات نمی باشند - مغایرتهای موجود بین استانداردهای حسابداری و قوانین و مقررات مالیاتی - حسابرسی مالیاتی سازمانها |
6 |
سیستم های اطلاعاتی مدیریت (MIS) و کاربرد آن در امور مالی |
32 |
1.536.000 |
شغلی ویژه شاغلین رشته های شغلی حسابدار، ذیحساب، حسابرس، مدیر اداری و مالی |
آشنایی شرکت کنندگان با سیستمهای اطلاعاتی مدیریت جهت اعمال کنترل و نظارت دقیقتر بر نحوه پیشرفت امور در سازمان و کمک به مدیران جهت اتخاذ سیستم های اطلاعاتی |
- مفاهیم تحول ( نوسازی یا مدرنیزاسیون ، توسعه و تغییر) -مقدمه ای بر استفاده از کامپیوتر در طراحی سیستمهای اطلاعاتی -نوع سخت افزار و حافظه های موردنیاز نرم افزار -شبکه های اطلاع رسانی -استفاده از سیستم کد گذاری ، انواع کد گذاری سرعت و دقت در تهیه گزارش مالی -طراحی سیستم مکانیزه مالی -کامپیوتر و سیستم مالی -چگونگی پردازش داده ها - وظایف سیستم اطلاعاتی مالی - سیکل پردازش اطلاعات - توسعه سیستم مالی در سازمان -کاهش هزینه ها -نمودار نمایش سیستم - نمودارهای فلوچارتی، طراحی فلوچارت،رسم فلوچارت نمودار سازمانی -چرخه های درآمد و هزینه ها و کاربرد آن در سیستم های اطلاعاتی -جایگزین کردن سیستم طراحی یک سیستم مالی با استفاده از نرم افزارها |
ردیف |
عنوان پودمان / دوره |
مدت دوره (ساعت) |
شهریه ( به ریال ) |
نوع دوره و مخاطبان |
هدف دوره |
سرفصل دوره |
7 |
قانون برنامه و بودجه در خصوص اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای |
8 |
480.000 |
شغلی ویژه شاغلین رشته های شغلی حسابدار، ذیحساب، حسابرس، بازرس، کارشناس و کاردان برنامه و بودجه |
آشنایی فراگیران با فرایند تصویب و ابلاغ بودجه، تعریف طرح های عمرانی و مسئول تهیه و اجرای آنها و استانداردهای لازم و موارد رعایت تصمیمات شورای حقوق و دستمزد. |
- مفاهیم تحول ( نوسازی یا مدرنیزاسیون ، توسعه و تغییر) قانون بودجه سالانه کل کشور - ابلاغ بودجه مصوب (ماده 19 قانون برنامه و بودجه) -طرح های عمرانی (ماده 20) - مسئولیت تهیه و اجرای طرح های عمرانی (ماده21) - تهیه معیارها و استانداردهای طرح های عمرانی (ماده 23) - وجوه اعتبارات عمرانی (ماده 32) - رعایت تصمیمات شورای حقوق و دستمزد (ماده 38) - تبصره 29قانون بودجه سال 1344 کل کشور -قانون بودجه سالانه کل کشور |
8 |
مراحل تهیه و تنظیم بودجه |
8 |
480.000 |
شغلی ویژه شاغلین رشته های شغلی حسابدار، ذیحساب، حسابرس |
فراگیران در پایان دوره قادر خواهند بود انواع درآمدها و نحوه تمرکز آنها، منابع تآمین اعتبار و تخصیص را بیان نمایند. |
-آشنایی با بخشنامه بودجه - تهیه و تنظیم و پیشنهاد بودجه -تصویب بودجه - اجرای بودجه - نظارت بر اجرای بودجه |
9 |
اصول و آداب تشریفات |
24 |
1.440.000 |
شغلی ویژه شاغلین رشته های شغلی کارشناس و کاردان روابط عمومی |
از فراگیران انتظار می رود پس از پایان دوره آموزشی بتوانند: اصول و روشهای تشریفات در نشست های مختلف را توضیح دهند – رویداد های مختلف (بازدیدها و ...) را برنامه ریزی و اجرا نمایند
|
-مفهوم، تعریف و کاربردهای تشریفات – تشریفات در روابط عمومی – اصول روابط با مشتری – مراحل تشریفات -آیین تشریفات در همایشها و کنرفرانس های خبری داخلی -آیین تشریفات در همایشها و کنفرانسهای خبری داخلی -آیین تشریفات در همایشها و کنفرانسهای خبری داخلی -آیین تشریفات در مراسم تودیع و معارفه -آداب و تشریفات برای مقامات درون و برون سازمانی -بازدید مقامات ارشد نظام از سازمان -افتتاحیه ها و بهره برداری از طرح ها -بازدید های عمومی و تورهای سیاحتی همایشهای بین المللی -مباحث اجرایی تشریفات و شرایط و توانمندیهای عوامل ستادی و اجرایی -اطلاع رسانی در فرآیند تشریفات (اصول تشریفات / استقبال/ حمل و نقل/ اسکان/ پذیرایی/ بدرقه) -اطلاع رسانی در فرآیند تشریفات (اصول تشریفات / استقبال/ حمل و نقل/ اسکان/ پذیرایی/ بدرقه) |
ردیف |
عنوان پودمان / دوره |
مدت دوره (ساعت) |
شهریه ( به ریال ) |
نوع دوره و مخاطبان |
هدف دوره |
سرفصل دوره |
10 |
آئین نگارش و مکاتبات اداری |
12 |
720.000 |
شغلی ویژه شاغلین رشته های شغلی کارشناس وکاردان اموراداری ، کارگزین، رئیس دفتر ، مسئول دفتر، منشی |
از فراگیران انتظار می رود پس از پایان دوره بتوانند اهمیت و نقش مکاتبات اداری در سازمان را توضیح دهند ؛ انواع و ارکان نامه های اداری را نام ببرند و با توجه به آنها نامه های مختلف اداری را تهیه نمایند .
|
-اهمیت و نقش مکاتبات اداری -انواع نامه های اداری و مشخصات آنها -اجزاء و ارکان نامه های اداری -اندازه و ابعاد نامه های اداری -ضوابط مورد استفاده در تنظیم عنوان نامه -مراحل تهیه نامه های اداری -ثبت،ضبط و شماره گذاری نامه ها -سایرنوشته های اداری : بخشنامه ، صورت جلسه ،دستورالعمل و ... -آئین نگارش : شیوه های نوشتن ،تعریف نوشتن، ساختمان نوشته، ساخت جمله، مراحل ساخت جمله ، شکل نوشته -ویژگی های یک نوشته خوب -کار عملی |
11 |
امور رفاهی کارکنان |
12 |
720.000 |
شغلی ویژه شاغلین رشته های شغلی کارشناس وکاردان اموراداری،کارگزین |
از فراگیران انتظار می رود پس از پایان دوره بتوانند ، ویژگیهای نظام رفاهی مناسب کارکنان را نام ببرند . قوانین و مقررات آئین نامه های جاری مرتبط با امور رفاهی کارکنان را توضیح دهند. |
-معنا و مفهوم امور رفاهی -اهداف رفاه کارکنان - نقش و اهمیت امور رفاهی در بهسازی و بهره وری نیروی انسانی - امور رفاهی در سازمانهای دولتی - راهها و روشهای تأمین امور رفاهی کارکنان - واحدهای اعتباری و نحوه استفاده از آنها - ویژگیهای نظام رفاهی مناسب کارکنان - چگونگی تدوین نظام رفاهی کارکنان - سایر عوامل مربوط به امور رفاهی ( باشگاهها ، مهد کودک و ...) |
12 |
آشنایی با قانون برنامه و بودجه و قانون بودجه سالانه کشور |
4 |
240.000 |
شغلی ویژه شاغلین رشته های شغلی کارشناس و کاردان حقوقی، کارشناس و کاردان برنامه و بودجه |
آشنایی فراگیران با فرآیند تصویب و ابلاغ بودجه ، تعریف طرح های عمرانی و مسئول تهیه و اجرای آنها و استانداردهای لازم و موارد رعایت تصمیمات شورای حقوق و دستمزد |
- ابلاغ بودجه مصوب(ماده 19 قانون برنامه و بودجه) - طرح های عمرانی (ماده20) - مسئولیت تهیه و اجرای طرح های عمرانی (ماده 21) -تهیه معیارها ، استانداردهای طرح های عمرانی (ماده 23) - وجوه اعتبارات عمرانی (ماده 32) -رعایت تصمیمات شورای حقوق و دستمزد(ماده38) -تبصره 29 قانون بودجه سال 1344 کل کشور -قانون بودجه سالانه کل کشور |
ردیف |
عنوان پودمان / دوره |
مدت دوره (ساعت) |
شهریه ( به ریال ) |
نوع دوره و مخاطبان |
هدف دوره |
سرفصل دوره |
13 |
حقوق اموال و مالکیت (مالکیت و حق های مالی) |
12 |
720.000 |
شغلی ویژه شاغلین رشته های شغلی کارشناس و کاردان حقوقی |
تبیین مفهوم، عناصر و کارکردهای حق مالکیت، انواع آن و رژیم حقوقی حاکم بر ایجاد،اعمال و نقل و انتقال حق مالکیت و بهره برداری از اموال خصوصی، عمومی و دولتی |
- مفهوم مال ،مالکیت و حقوق مالی دینی و عینی -مفهوم ، مصادیق و حدود (رژیم حقوقی ) مالکیت های خصوصی - مفهوم ، مصادیق و حدود (رژیم حقوقی ) مالکیت های عمومی و دولتی -مفهوم ، مصادیق و حدود (رژیم حقوقی ) مالکیت های فکری - قواعد ناظر بر سلب مالکیت خصوصی -نظام حقوقی موقوفات |
14 |
اصول و مبانی مدیریت کتابخانه |
12 |
720.000 |
شغلی ویژه شاغلین رشته شغلی کتابدار |
فراگیران پس از پایان دوره آموزشی قادرند، اصول و وظایف مدیریت را نام ببرند. مهارتهایی که برای مدیریت کتابخانه مورد نیاز است را نام برده و توضیح دهند . امور مربوط به کتابخانه را برنامه ریزی، نظارت و کنترل نمایند. |
- تعریف و مفاهیم وظایف مدیریت - اصول مدیریت - کلیاتی درباره مدیریت کتابخانه و مهارتهایی که در کتابخانه برای انجام امور اجرایی لازم است - نحوه برنامه ریزی، سازماندهی نیروی انسانی، تجهیزات و امور مالی در کتابخانه - واحدهای کتابخانه و ارتباط بین آنها - فعالیتهای مربوط به فرهنگ کتابخوانی |
15 |
برنامه ریزی و کنترل امور خدمات |
12 |
720.000 |
شغلی ویژه شاغلین رشته شغلی مسئول خدمات اداری |
آشنایی با اصول برنامه ریزی و کنترل امور خدمات اداری |
-سالن اجتماعات و آماده سازی آن -امور رستوران -امور نظافت -امور باغبانی و فضای سبز -امور آبدارخانه -پذیرایی و تشریفات -امور چاپ و تکثیر -امور ماشین نویسی -سایر امور مرتبط |
16 |
مدیریت عملیات حسابداری انبار |
12 |
720.000 |
شغلی ویژه شاغلین رشته شغلی مسئول خدمات مالی |
فراگیران در پایان دوره آموزشی با نحوه عملیات حسابداری انبار و بخشنامه ها و دستورالعملهای مرتبط آشنا می شوند . |
-تعاریف و مفاهیم اساسی -ساختار سازمانی واحد حسابداری انبار -بخشنامه ها و دستورالعملهای واحد حسابداری انبار -نحوه گردش کار در سیستم حسابداری انبار -فرآیند انجام عملیات حسابداری انبار -حسابداری موجودی کالا -اصول نظارت برتکمیل فرمها و مدارک نگهداری موجودیها در انبار -نحوه کنترل موجودیهای کالا در انبار -اصول کنترل نحوه تنظیم اسناد حسابداری انبار |
ردیف |
عنوان پودمان / دوره |
مدت دوره (ساعت) |
شهریه ( به ریال ) |
نوع دوره و مخاطبان |
هدف دوره |
سرفصل دوره |
17 |
آشنایی با اینترنت و کاربرد آن در اداره امور دفتری |
24 |
1.440.000 |
شغلی ویژه شاغلین رشته های شغلی رئیس دفتر ، مسئول دفتر، منشی |
از فراگیران انتظار می رود پس از پایان دوره آموزشی بتوانند از اینترنت و فابلیهای آن در انجام امور محوله استفاده نمایند.
|
سرفصلهای آموزشی: - اینترنت چیست ؟ - نوارها ، آشنایی با سخت افزارها و نرم افزارهای مورد نیاز که با شبکه internet – کمک گرفتن -جستجو کردن صفحات وب -سرویس های موجود در internet - آشنایی با مفهوم پستهای مرورگر (Browser) - آشنایی با مفهوم موتور جستجو و شناخت موتورهای جستجو در internet - نحوه ارتباط با اینترنت و تنظیم ( Option) internet explorer - راههای اتصال به اینترنت – قابلیهای استفاده از اینترنت - دسترسی به سرویسهای اینترنت از طریق E-mail - پست کردن و دریافت کردن پیامها - اختصاصی کردن جستجوگر - ویروسهای کامپیوتری - ویروسها و ایمیل ها - معایب اینترنت - مراحل جستجوی مفاهیم علمی - مقالات و کتب موضوعی مورد نظر از طریق اینترنت - آشنایی با Outlaok Express - منشی تلفنی ( Asmachine و تماس تلفنی Pc2 phone) |
18 |
آموزش الکترونیکی |
20 |
1.200.000 |
شغلی ویژه شاغلین پست آموزش |
آشنایی کارشناسان با مبانی علمی ، ابعاد، مدل ها و راهبردهای آموزش الکترونیکی به منظور مدیریت و راهبری برنامه های آموزش کارمندان به شیوه غیرحضوری |
- تعاریف و مفاهیم -تفاوت آموزش الکترونیکی با یادگیری الکترونیکی -اصول و مبانی پداگوژی و تئوری های یادگیری در آموزش الکترونیکی -مدلها و راهبردهای آموزش الکترونیکی -اصول و مدلهای طراحی آموزش الکترونیکی -تعامل و انواع آن در آموزش الکترونیکی -اصول تولید محتوای آموزش الکترونیکی -سیستم های مدیریت یادگیری و سیستم های محتوای یادگیری در آموزش الکترونیکی -مدیریت و راهبری آموزش الکترونیکی در سازمان ها -چشم انداز و آینده آموزش الکترونیکی –مزایا و معایب |
ردیف |
عنوان پودمان / دوره |
مدت دوره (ساعت) |
شهریه ( به ریال ) |
نوع دوره و مخاطبان |
هدف دوره |
سرفصل دوره |
19 |
ARCGIS مقدماتی |
36 |
2.160.000 |
شغلی ویژه شاغلین رشته های شغلی آمار موضوعی، کاردان و کارشناس برنامه و بودجه |
فراگیران پس از پایان دوره آموزشی با مبانی اولیه این دوره آشنا خواهند شد و می توانند از آن استفاده نمایند . |
-یادگیری GIS از طریق انجام یک پروژه مکان یابی به صورت کاملا کاربردی با داده های استاندارد ESRI |
20 |
ARCGIS پیشرفته |
36 |
2.160.000 |
شغلی ویژه شاغلین رشته های شغلی آمار موضوعی،کاردان و کارشناس برنامه و بودجه |
فراگیران پس از پایان دوره آموزشی با مبانی پیشرفته این دوره آشنا خواهند شد و می توانند از آن استفاده نمایند .
|
سرفصلهای آموزشی: -مقدمه ای بر Spatial Analyst در ArcGIS و آشنایی سریع با آن -مدلسازی مشکلات مکانی -شناخت داده های رستری -شناخت مدلسازی بر مبنای پیکسل (Cell-Base) -ایجاد نقشه های مسافت (Mapping Distance) -تنظیمات محیط آنالیز -اجرای آنالیز مکانی و همپوشانی برای site selection -ایجاد نقشه های تراکم (Mapping Density) -روشهای درونیابی (اینترپولاسیون) در رستر جهت ایجاد سطوح رستری -اجرای آنالیزهای رویه(Surface) شامل محاسبات آماری بر اساس پیکسل منطقهای و پیکسلهای همسایه -طبقه بندی مجدد (Reclassify) -تبدیل رستر به بردار و بالعکس -تهیه نقشه های شیب (Slope)، جهت شیب (Aspect) و سایه روشن (Hillshade) -آنالیز View Shed (میدان دید) |
ردیف |
عنوان پودمان / دوره |
مدت دوره (ساعت) |
شهریه ( به ریال ) |
نوع دوره و مخاطبان |
هدف دوره |
سرفصل دوره |
21 |
ISMS (سیستم مدیریت و امنیت اطلاعات) |
20 |
1.200.000 |
شغلی ویژه شاغلین رشته شغلی فن آوری اطلاعات |
آشنایی مدیران و کارشناسان شاغل در حوزه فن آوری اطلاعات با سیستم های مدیریت و امنیت اطلاعات |
- تشریح الزامات، مستندسازی و پیاده سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) -ممیزی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات - مدیریت ریسک امنیت اطلاعات - مدل بلوغ مدیریت امنیت اطلاعات - اندازه گیری اثربخشی امنیت اطلاعات - تشریح الزامات مدیریت حوادث امنیت اطلاعات و سازماندهی تیم پاسخگویی به رخدادهای امنیتی رایانه (CERT) - آشنایی با مفاهیم و نحوه راه اندازی مرکز عملیات امنیت (SOC) |
22 |
کارآفرینی |
6 |
360000 |
عمومی – ویژه کارشناسان دستگاههای اجرایی |
شرکت کنندگان در پایان دوره با اصول و مبانی علمی کارآفرینی ، راهکارهای توسعه کارآفرینی سازمانی و مؤلفه های تأثیر گذار بر کارآفرینی آشنا خواهند شد |
-مفاهیم و مبانی نظری کارآفرینی -کارآفرینی و نقش آن در محل مسئله و خلاقیت -کارآفرینی سازمانی و سازمان کارآفرین -کارآفرینی و برنامه های کسب و کار -کارآفرینی ، بهبود شیوه های مدیریتی و ارزش آفرینی در سازمان -مدیریت توسعه کارآفرینی و منابع انسانی -راهکارهای توسعه کارآفرینی -کارآفرینی و فناوری اطلاعات -کارآفرینی و توسعه بنگاه های کسب و کار کوچک و متوسط - فرصت ها و چالش ها ی پیشروی کارآفرینی |
23 |
آمادگی و مقابله با حوادث طبیعی و غیر مترقبه |
8 |
480.000 |
عمومی – ویژه کارشناسان دستگاههای اجرایی |
فراگیران در پایان دوره: -انواع حوادث طبیعی و غیر مترقبه و ویژگیهی های این گونه حوادث و نحوه تقسیم بندی آنها آشنا خواهند شد.-راههای مناسب امداد رسانی و کاهش تلفات و نحوه پناه گرفتن در هر یک از حوادث طبیعی و غیر مترقبه آشنا خواهند شد. |
-تعریف حوادث طبیعی و غیر مترقبه -تعریف زلزه، سیل و ... -تعریف اصطلاحات کانون زلزله، گسل، اشتقاق قاره، کمربند زلزله و ... -طبقه بندی زمین لرزه ها و خظرات ناشی از هر کدام -امواج و کانون زمین لرزه -شدت زمین لرزه و دور بازگشت آن -عوامل مؤثر در ایجاد خسارت زمین لرزه -راههای مناسب امداد رسانی و کاهش تلفات در زمین لرزه -نحوه پناه گرفتن به هنگام زمین لرزه و دیگر حوادث غیر مترقبه -تعریف سیل و عوامل ایجاد کننده و تشدید کننده -نحوه پناه گرفتن به هنگام سیل و امداد رسانی -راههای تقلیل خسارت سیل -روشهای مقابله با جریان سیل -حرکت در دامنه ها و شکل های مختلف آن و رسوبات |
ردیف |
عنوان پودمان / دوره |
مدت دوره (ساعت) |
شهریه ( به ریال ) |
نوع دوره و مخاطبان |
هدف دوره |
سرفصل دوره |
24 |
راهنمای سفیران سلامت(زیج مراقبتی) |
6 |
360.000 |
عمومی – ویژه کارشناسان دستگاههای اجرایی |
افزایش سطح دانش و اطلاعات کارمندان نسبت به شاخص های سلامت و اصول خود مراقبتی |
- مفهوم سلامت ، پرسشنامه سنجش سلامت -آزمون سلامت روان و اعتماد به نفس در استرس ، برنامه عملیاتی برای ارتقای سلامت روان -تشخیص افسردگی ، برنامه عملیاتی برای حل مشکل اعصاب و روان -آمادگی برای فعال تر شدن -رژیم غذایی سالم -آمادگی برای کاهش وزن -توانمندی در روابط عاطفی -سلامت جنسی -شناخت نشانه های سرطان ، -شناخت نشانه های بیماریهای مقاربتی و عفونت ها -تست تشخیص اعتیاد -حفظ و ارتقای ایمنی در خانه -استفاده از خدمات بهداشتی به نحو مطلوب -آزمایش های پزشکی چرا و چگونه ؟ -سالمندی |
25 |
شبکه و امنیت اطلاعات در سازمان ها (عموم کارکنان) |
8 |
480.000 |
عمومی ویژه کلیه کارکنان |
آشنایی فراگیران با مباحث اولیه مرتبط با شبکه و امنیت اطلاعات در سازمانها |
- آشنایی با فضای سایبری، انواع تهدیدات سایبری، آشنایی با پلیس فتا - امنیت، حفاظت و نگهداری اطلاعات فناوری های احراز هویت |
توضیحات :
-
شهریه اعلام شده براساس تعرفه اعلام شده از سوی مرکز آموزش مدیریت کشور می باشد.
-
دستگاههای اجرای می توانند درخواست خود را حداکثر تا 10/04/97 به مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان ارسال نمایند . جهت کسب اطلاعات بیشتر باشماره 33320087 الی 88 واحد آموزش تماس حاصل نمایند .
3-دستگاههایی که اقدام به معرفی حداقل 20 نفر در یک دوره نمایند ، از 10 تا 15درصد تخفیف برخوردار خواهند شد .